Beste, gistere avond ben ik met enkele kennissen naar een verlaten taverne gaan kijken, deze had nog electrisiteit maar was wel verlaten, dit konden we duidelijk langs de buitenkant opmerken, nu was alles op slot dus ik en de rest wouden eigelijk vertrekken. Maar toen draaide 1 iemand zich om, en die heeft met een steen een raam ingeslagen om dan via die opening naar binnen te gaan , deze persoon heeft toen de deur losgemaakt van een ander deel van het gebouw, en toen hebben we via die deur een kijkje komen nemen, natuurlijk hebben de buren de Politie verwittigd, politie komt aan en iedereen raced weg met de wagen, behalve ik en mijn vriend, wij hebben onze wagen late staan en hebben dus met de politie kunne meegaan. Papieren etc van de auto, en dan mee in het busje naar bureau. Éénmaal op bureau vingerafdrukken Enzo laten nemen en dan mochten we terug weg. De politie weet dat er schade is,we hebben hun dat verteld zoals ik hier boven heb beschreven. Ook heb ik ondertussen berichten waarin de rest vd groep zegt wie die raam heeft kapot gedaan Enzo. Nu is natuurlijk de vraag, moet ik mij zelf zorgen maken? Ik heb duidelijk op bericht staan dat die persoon de raam heeft kapot gemaakt, iedereen bevestigd dit ook. Alles wat ik heb gedaan is " Menne kop binnegestoken" toen de deur los was.
Politie zelf zei van zorg dat het niet meer voorvalt, en bezorg ons die namen want das wel in jullie voordeel anders draaien jullie er voor op.