#1 , 04 jul 2021 23:35
Beste,
Ik was 1 maand ziek, en mijn gras stond heel hoog.ik contacteerde de tuinier, maar deze had geen tijd. Het gras moest af dus contacteerde we een loonwerker. Hij is komen zien, en ging het gras komen afdoen, wat ook gebeurde. Hij reed daarbij een muurtje af, mijn tuinpad is op verschillende plaatsen gebarsten, en in mijn tuin zijn quasi overal sporen van de tractor die blijkbaar te zwaar is. Hij is komen zien, want een werknemer had dit gedaan. Hij gaf toe dat hij het fout had ingeschat. Hij wilde me 75 euro geven. Mijn tuin is helemaal naar de knoppen, en zal een paar duizend euro kosten om hem terug in orde te krijgen. Ik zei heb je geen verzekering en dat had hij, we kwamen overeen dat ik hem een mail ging sturen met de omlijsting van de schade, wat ik gedaan heb, en de vraag dit over te maken aan zijn verzekeraar. Dit is nu een week geleden, en nog geen nieuws. Ik vrees dat hij er zijn handen van aftrekt. Ik heb ook geen bewijs dat hij het afgereden heeft, buiten de telefoontjes. Wat zijn mijn opties?