Beste
Ik had graag info gehad.
Ik werk voor twee verschillende werkgevers die toevallig een gemeenschappelijke personeelsdienst hebben, maar verder absoluut van elkaar gescheiden zijn.
Omwille van een aantal redenen heb ik beslist om ontslag te nemen bij één werkgever. Dit heb ik gecommuniceerd met mijn directe leidinggevende en ik heb contact opgenomen met de personeelsdienst om het praktische te regelen.
Nu open ik vandaag de mailbox van mijn andere werkgever en lees ik dit mailtje van onze personeelsdienst:
Aan:
CC:
Onderwerp: Annebet ontslag?
Beste
Neemt Annebet ontslag ?
Bedankt
Met vriendelijke groeten,
...
Medewerker personeelsadministratie
Het is niet de eerste keer dat de persoon in kwestie zonder mijn medeweten info communiceert over de ene werkgever met de andere ( die daar overigens absoluut niet naar vraagt ).
Kan en mag dit zomaar? Ik zou dit graag aankaarten bij haar leidinggevende maar niet alleen maar met het argument dat ik het persoonlijk absoluut not done vind.
Het is zoals net gezegd niet de eerste keer dat dit voorvalt, sterker nog, het is al voorgevallen dat ze bij mijn ene werkgever beslissingen laten afhangen van het feit dat ik ook bij de andere werkgever werk.
Alvast hartelijk dank voor jullie adviezen en inzichten.