Voor de zekerheid, u hebt toch wel een btw-nummer maar onder de vrijstellingsregeling? Hetgeen u zegt, kan niet.
Eerste vraag is dan natuurlijk of u toch geen btw-nummer nodig hebt? Wat doet de FV juist om aan inkomsten te geraken?Voor de zekerheid, u hebt toch wel een btw-nummer maar onder de vrijstellingsregeling? Hetgeen u zegt, kan niet.
Dankjewel voor je reactie, much appreciated.
Dat BTW-nummer is er inderdaad niét. Ik was zelf niet zeker van de stelling, vandaar de navraag.
Zou je iets meer kunnen zeggen hoe het dan wel zit? Het zou gaan om een aankoopbon van 100 euro.
Als daar publiciteit tegenover staat, maakt de FV een factuur maar ik ben nog niet mee wat er dan moet gebeuren op vlak van BTW om in orde te zijn.
Oké, héél erg bedankt hiervoor!https://vi.be/advies/werken-met-een-fei ... vereniging
Naar mijn mening is er weinig te doen.
Aankoopbon aftekenen door een lid, is oké. Voor de supermarktuitbater is een waardebon BTW incluis : dus bedrag waardebon is volledig aftrekbaar als kosten.
Daarom een getekend bewijs.
Bij aankopen met die waardebon = waarde als cash betaling producten. Dus voor uitbater alles oké. En voor jullie zeker.