Wij gebruiken de 4411 app om onze parkeersessies te registreren, met hierin 2 wagens geregistreerd.
s' Avonds zag ik dat de app een aantal keren de nummerplaat van de verkeerde wagen heeft gebruikt (eerste alfabetisch).
Dit onmiddellijk gemeld bij [email protected], maar zonder retributie nummer communiceren zij niet.
Na ontvangst retributie van OPC dit betwist (fout zit in de app: bij slechte GPS ontvangst reset de nummerplaat terug naar de eerste in de lijst),
met hieronder het standaard antwoord: (computer says no)
> Op het ogenblik van de vaststelling was het dan ook niet mogelijk om uw betaling te kunnen terugvinden in de databank, gezien er gezocht wordt op basis van uw correcte nummerplaat.
Na ontdekking van het app-probleem de tweede wagen direct verwijderd uit de app.
Je denkt dus alles correct te betalen gedurende een weekje vakantie, en toch ben je weer genaaid door OPC...
Wat zijn mijn kansen bij niet betaling en dit te laten voorkomen bij het vredegerecht?
Mvg,
Sven