@Dirk2
wij betalen de helft van bepaalde schoolreizen maw als er een speciaal papier van school wordt gegeven met tekst en uitleg over de reis.
Andere "reisjes" of mss beter verwoord "verplaatsingen", daar komen we niet in tussen omdat we dat onder de gewone schoolkosten zetten. Moesten we dat niet doen, dan moeten we van alles de helft betalen want zo zit zijn ex in elkaar (vandaar dat wij die zaak voor het vredegerecht nog lopende hebben
)
Om ff aan te kaarten hoe ze is: ze eist de helft van de schoolkosten want zij kan het niet "dragen" (tja sorry, maar dat is HAAR probleem, niet het onze. Wie "alleenheerschappij" eist moet er ook de keerzijde van de medaille bijnemen vind ik), heeft gedreigd met deurwaarder. Wij dus helft betaald + in proces getrokken voor vredegerecht. Haar advo heeft het op de rol geplaatst . . . . .
Het nieuwe schooljaar begint en ze probeerde weer maar deze keer hebben we radicaal geweigerd en enkel de kosten die moesten betaald worden zijn betaald geweest. Wij komen te weten dat de boeken van het jaar ervoor verkocht zijn. Denk je dat ze de helft naar ons heeft doorgestort ?? ma nee gij! alles voor in hare zak!
Zo is het met alles en nog wat . . .
zoals je zegt, hopelijk verandert de wet en is het niet meer automatisch allemaal in het voordeel van de moeder maar bekijken ze eens grondig en serieus elke zaak apart en wordt er een EERLIJK oordeel gevelt.
Niet dat ik aan de kant van ELKE vader sta maar er zijn verdorie vaders die het met hun kind(eren) veel beter menen dan de moeder en toch blijven ook die mensen in de kou staan en dat vind ik niet fair.