Dat weten wij niet ... wij kennen uw situatie niet.Mijn vrouw heeft net een telefoon gekregen van de vakbond en ze vragen 8000 euro terug omdat ze een fout hebben gemaakt en sinds april haar 800 euro te veel hebben uitbetaald.
Hoe is dit mogelijk?
Als u ten onrechte sociale uitkeringen ontving, kan dat inderdaad.Als we niet betalen nemen ze deze via belasting zeggen ze.
Kan dit zo maar?
De reden waarom ze meer geld krijg is omdat ik door corona maar 1 dag per week ging werken en veel minder inkomsten had hierdoor.Was u dat niet opgevallen dat er maandelijks ineens 800 euro te veel op uw rekening kwam?
Vraag een afbetalingsplan aan.
Vergissing van kant vakbondDat weten wij niet ... wij kennen uw situatie niet.Mijn vrouw heeft net een telefoon gekregen van de vakbond en ze vragen 8000 euro terug omdat ze een fout hebben gemaakt en sinds april haar 800 euro te veel hebben uitbetaald.
Hoe is dit mogelijk?
Vergissing van kant vakbond![]()
Verkeerde toestand doorgegeven van uw kant uit![]()
Verkeerd geregistreerd in één of andere database waarop betalingen gebaseerd waren![]()
Controleer in ieder geval of het werkelijk de vakbond was die u contacteerde.
Als u ten onrechte sociale uitkeringen ontving, kan dat inderdaad.Als we niet betalen nemen ze deze via belasting zeggen ze.
Kan dit zo maar?
Zal niet morgen of overmorgen al gebeuren, maar uiteindelijk komt dit bij ministerie van Financiën terecht die dit beginnen inhouden op alle tegoeden die u daar zou moeten terugkrijgen, of op een erfenis ...
Ik zal de documenten eens vragen.Vakbond moet u een document bezorgen waarin gedetailleerd staat waar de fouten zitten en de redenen.
Volg hierin Inazuma.
Bedankt voor de advies, ik kan sowieso dit niet terug betalen nu ofwel moet ik mijn organen beginnen te verkopen.https://www.senate.be/www/?MIval=/Vrage ... 84&LANG=nl
derde poging.
Om uw gemoedsrust te herstellen kan u via mail om meer uitleg vragen aan uw vakbond, waarop is de terugvordering gebaseerd en dan een afbetalingsplan voorstellen.
Stuur ze een mail met uw verzoek en ook per brief. Meldt dat u wil kunnen nakijken waarop zij zich baseren.Ik zal de documenten eens vragen.Vakbond moet u een document bezorgen waarin gedetailleerd staat waar de fouten zitten en de redenen.
Volg hierin Inazuma.
Het is zeer grappig hoe ze voor zo iets bellen maar ik probeer ABVV al 2 maanden te contacteren wegens een probleem op mijn werk en niemand wilt antwoorden.