hallo
ik woon al bijna 6j op het zelfde adres met dezelfde verhuurder,
deze komt altijd onaangekondigd en meerdere malen per jaar langs,
nu is hij afgelopen week langs gekomen en vroeg om meteen het toilet te mogen herstellen, waarvan hij weet dat die al 3j stuk is,
hij vertelde er nog bij dat hij een torenhoge factuur heeft gekregen van het waterverbruik van dit jaar en zegt dat dit zeker aan mijn toilet ligt,
ik heb hem vertelde dat dit zeker niet kan zijn want het water naar mijn toilet heb ik persoonlijk dicht gedraaid want de spoelbak vulde niet meer (binnenwerk is stuk)
toch blijft hij erop aandringen om dit nu volgende week te komen doen, heeft ook ondertussen al verschillende berichten gestuurd met de vraag wanneer hij mag langskomen ervoor,
ik vertelde hem echter dat hij normaal niet zo mag doen en door corona onderandere hij niet mag binnenkomen omdat ik verhoogd risico loop, hij antwoorde simpelweg met dan moet jij maar uit je studio gaan zodat ik het toilet kan herstellen, dit wil ik ook niet toelaten want ik vertrouw hem echt niet,
na enig opzoek en verschillende telefoontjes naar verschillende instellingen heb ik ook nog es vernomen dat ik ondertussen een openstaande schuld van hem aan het afbetalen ben, namelijk de energie, hij heeft blijkbaar de energie van 1j niet betaald voor ik er nog woonde en die schuld komt nu blijkbaar op mijn schouder, ik dacht eerst dat het kwam omdat ik documenten heb verkeerd ingevuld,
iemand die mij kan aanraden wat ik echt moet doen, mag ik hem zomaar binnenlaten om het toilet te laten herstellen ondanks zijn bedreiging met die factuur van €2000