Goedemiddag,
In januari ontving ik 2 bestelde (grote) items via post. Ze voldeden niet aan mijn verwachtingen dus ik startte bij de firma een retourproces.
De firma gaf door waar ik de pakketten kon binnenbrengen voor retourzending (gezien het om grotere pakketten ging, kon dat niet in eender welk postpunt).
De eigenaar van het postpunt (een dagbladhandel) kon op dat moment mijn pakketten niet inscannen gezien er nog een hele hoop andere pakketten stonden die zij eerst nog moest doen (en nog geen tijd gehad) maar ik mocht ze er dus achterlaten.
Nu, meer dan 2 maanden later, heeft de firma deze nog steeds niet ontvangen. Ik heb de dagbladhandel reeds meerdere malen gerappeleerd mij het bewijs van verzending te sturen (ik heb alle specificaties daarbij doorgegeven, zoals gegevens afzender en firma, barcodes die op pakketten hingen...).
Eerst gaf de eigenaar een vage uitleg over dat de firma het pakket zo ook kan terugzoeken,zonder de track &trace. Ondertussen antwoordt de eigenaar van de dagbladhandel niet meer.
Kan ik iets doen?
Mvg