Leegstand woning

kathleen4
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Leegstand woning

#1 , 28 jan 2021 02:27

Er werd een woning aangekocht iets meer dan een jaar geleden. Na aankoop moeten vaststellen dat er verborgen gebreken waren. Gerechtsprocedure gestart en er werd een gerechtsexpert aangesteld. Door corona heeft expert verlenging gekregen van 6 maand waarvan vonnis. Nu kon bezwaar aangetekend worden dus aan advocaat gevraagd dat hij dit kon doen. Gezien hij ook wordt vermeld in de documenten. Hij heeft heel de uitleg geschreven wat er zich allemaal voordoet. In bijlage copie van dagvaardiging maar hier heb ik maar eerste blad toegevoegd. Kopie van verlenging gerechtsexpert. En twee bladzijde van het vonnis.
Nu wordt er gevraagd om de volledige dagvaardiging over te maken aan gemeente. Is dit wettelijk ? Ben ik verplicht om volledige inzage van dagvaardiging. Waar is de privacy , gezien er over de aankoop en wat we terugvorderen instaat. Is uitleg en dossier van gerecht en andere voldoende ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Marcus Aurelius

#2 , 28 jan 2021 07:58

U kan de stukken anoniem maken.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

kathleen4
Topic Starter

#3 , 04 feb 2021 02:47

dank je heb ik ook gedaan .

Reclame

Terug naar “Kopen”