Vervolg op viewtopic.php?f=12&t=113499&p=637035#p636962
na lang onderhandelen (en vooral dreigen met juridische stappen) heeft het bedrijf 3 weken geleden de ramen geplaatst.
Het oorspronkelijke wat gevraagd was is wel niet gebeurd:
-ik heb de vloer zelf moeten uitslijpen om te kunnen laten verzinken
-ik heb het plafond zelf moeten afbreken omdat ze het niet wilden afwerken
-gratis vliegenramen zijn niet geleverd.
Voor het vliegenraam had ik een akkoord gegeven voor een meerprijs te betalen van een schuif vliegenraam en een plissé vliegenraam + ik heb een akkoord gegeven om 3 glazen te zandstralen.
Normaal een +/- 400€ meerprijs maar ik heb gezegd dat ik akkoord ga met een eindfactuur van 6000€ + 6% btw omdat ze proper werk hebben afgeleverd (voorschot aan oplichter was 5000€).
Na lang zeuren komen ze af dat ze daar akkoord mee zijn en dat ik 1237€ op hun rekening moet storten en dat ik dan een voldane factuur krijg van 6360€.
Ik heb gevraagd om mij een factuur te sturen met het bedrag van 6000€ voor het leveren en plaatsen van de ramen + 6% btw, dit om achteraf niet in de miserie te komen met garantie.
volgende mail krijg ik van hen:
Ultiem voorstel: hou ermee op, betaal wat je maandag nog wilde betalen en het stopt.
Maandag wilde je de afgesproken meerprijzen zoals vermeld op de opmeting betalen + btw.
Dat was gelijk aan 907 voor plissé en gezandstraald glas + btw 6% op 6000 = 360€
Totaal: 1.267€
BE 65 4582 1438 1196
na mijn vraag volgende mail:
Je stort 1.237 op BE 65 4582 1438 1196 met vermelding “tot slot van alle rekeningen”.
Je krijgt een voldane factuur tbv 6.360€
Case closed.
Afgesproken?
Na alle miserie ben ik hier zeer wantrouwig in en wil ik pas betalen na het ontvangen van een juiste factuur aangezien ze mij vorige week al een factuur hadden gestuurd van 10000€