#11 , 21 jan 2021 21:17
Dit is het volledige bericht (het lukt mij niet om de foto te plaatsen, maar naast de onderaan vermelde loten, staan in het bericht ook de foto's van de schoenen) :
Op 8 januari kreeg ik enkel een mail met hieronder de vermelding van "MIJN LOTEN ... tot dames- en herenschoenen (1156/2020)." + vermelding van de loten.
Op 11 januari : werd de tekst aangevuld met de tekst van "afhaaldag" tot "gelieve hier rekening mee te houden".
Hiernaast is er op de site van het veilinghuis heel duidelijk aangegeven wanneer de afhaaldag was.
MIJN LOTEN
Van onderstaande loten ben ik de hoogste bieder. "naam veilinghuis" zal dit bevestigen. Toon mijn loten voor de maand: januari / december / november / oktober / september / augustus / juli /
Dames - en herenschoenen (1156/2020)
Afhaaldag:
Betalingsvoorwaarden: Gelieve het volledige bedrag, bij het ontvangen van deze bevestigingsmail, over te schrijven op rekening en dit binnen de 24u na het ontvangen van deze mail. IBAN BE15 7380 1148 5630 BIC KREDBEBB met vermelding ‘1156/2020 - eigennaam van de KOPER (niet de firmanaam) Schoenen” Gelieve STEEDS een kopie uw bankafschrift mee te brengen, alleen dan worden uw goederen meegegeven. Bij bedragen boven de € 3000 dient dit een door de bank afgestempeld bankafschrift te zijn. (wij contacteren de bank indien het geld nog niet op de rekening staat) Contante betaling is NIET mogelijk bij meer dan € 3000. Indien contante betaling (onder de € 3000) extra kost van 5 euro. Contante deelbetaling van goederen boven de € 3000 mogen slechts 10% van het totaalbedrag bedragen. U ontvangt uw factuur op de afhaaldag. De goederen blijven eigendom van de faling zolang deze niet volledig betaald zijn. De goederen worden gekocht in de toestand gekend door de koper. Kopers zijn zelf verantwoordelijk voor het demonteren, laden en het transporteren van de gekochte goederen. Bij laattijdige betaling en bij niet afhaling op de voorgestelde afhaaldag, treden onze verkoopsvoorwaarden onmiddellijk in werking. Uitzonderlijk kan men in voorafgaande samenspraak met "naam veilinghuis" NV een andere afhaaldag bespreken (info@"naam veilinghuis".be). Hiervoor wordt wel een vaste kost van 25 euro gerekend. Indien u echter nalaat ons schriftelijk te verwittigen, dan start er onherroepelijk een procedure en wordt de administratieve kost van 25 euro vermeerderd met stallings-, transport, en handelingskosten zoals beschreven in onze verkoopsvoorwaarden. Dit bedrag kan snel oplopen. "naam veilinghuis" NV kan tevens, na de vooropgestelde afhaaldag, uw lot niet blijvend voor 100 % compleet garanderen. Niemand wordt zonder begeleiding op de site toegelaten. Gelieve hiermee rekening te houden.
2101 - Herenschoenen
Lot van 18 paar herenschoenen "Men classic cork & leather". Darkblue: 2 x 42, 1 x 43, 2 x 44. Black: 1 x 42, 1 x 43, 2 x 44. Dark Brown: 1 x 42, 2 x 43...
2102 - Herenschoenen
Lot van 14 paar herenschoenen "Men classic cork". dark blue: 2 x 42, 2 x 44. Black: 1 x 42, 2 x 43, 2 x 44. Dark brown: 3 x 43, 2 x 44.
mvg.