Goh, wil nu ook niet dat iedereen weet waar ik woon.Je mag tegenover een oprit parkeren. Om een specifieke uitleg te geven over jou situatie kan je best naar Google maps linken.
Best dat je dit nooit als argument aanhaalt bij politie, vredegericht of bemiddelaar.Ga eens moeten kijken,...
Breed genoeg om vooruit op te rijden ja, maar achteruit inparkeren lukt niet als er daar een auto staat ..
Om achteruit te parkeren als er daar een paar auto's staan? Je hebt toch plaats nodig om te kunnen draaien?Best dat je dit nooit als argument aanhaalt bij politie, vredegericht of bemiddelaar.Ga eens moeten kijken,...
Breed genoeg om vooruit op te rijden ja, maar achteruit inparkeren lukt niet als er daar een auto staat ..
Je zou de opmerking kunnen krijgen dat dit een rijvaardigheid moet zijn van iemand die zich op de openbare weg begeeft.
Ik persoonlijk let daar wel op. Als ik ergens parkeer zorg ik dat ik niet voor een oprit sta. VOORAL als er zoveel plaats is, moet je toch niet voor een oprit parkeren?Oprit breder maken kan het "probleem" ook oplossen. Denk niet dat het de bedoeling kan zijn dat iedereen grote stukken openbaar goed voor zichzelf kan opeisen.
Om achteruit te parkeren als er daar een paar auto's staan? Je hebt toch plaats nodig om te kunnen draaien en dan achteruit rijden?Best dat je dit nooit als argument aanhaalt bij politie, vredegericht of bemiddelaar.Ga eens moeten kijken,...
Je zou de opmerking kunnen krijgen dat dit een rijvaardigheid moet zijn van iemand die zich op de openbare weg begeeft.
Heraanleg van de straat door stad/gemeente dan?Voor zover er 3 meter straat over blijft, mag het. Heb hier juist hetzelfde voor. Politie eens gebeld toen er iemand stond, die zijn toen komen kijken, en hebben gemeten. 3,20 m. was het resultaat, en de wagen mocht er blijven staan. Heb, bij de heraanleg van de straat, gelijk ook mijn inrit iets breder gemaakt door een gemetselde brievenbus af te breken.
Ik ga er van uit dat de mensen parkeren zoals vrijwel iedereen (vooruit als er een oprit is) en dat ze hun rijbewijs gekregen hebben omdat ze kunnen rijden.
Om achteruit te parkeren als er daar een paar auto's staan? Je hebt toch plaats nodig om te kunnen draaien en dan achteruit rijden?
Wat heeft een rijbewijs hier mee te maken? Ik parkeer achteruit omdat ik dan vooruit kan uitrijden. Meer zicht op de weg zodat ik geen fietsers, voetgangers of auto's aanrij.Ik ga er van uit dat de mensen parkeren zoals vrijwel iedereen (vooruit als er een oprit is) en dat ze hun rijbewijs gekregen hebben omdat ze kunnen rijden.
Om achteruit te parkeren als er daar een paar auto's staan? Je hebt toch plaats nodig om te kunnen draaien en dan achteruit rijden?