Hallo allemaal,
Ik ben invalide tot aan mijn pensioen. Kan ik persoonlijke onderhoudsgeld vragen aan partner die 2400 euro verdiend? Hij verwijt mij dat ik veel heb bijgekregen van kindergeld en alimentatie van een vorig huwelijk voor een kind dat niet van mijn huidige echtgenoot is.
Ik houd eigenlijk bijna niks over nadat ik bij de dokters ben geweest, medicatie heb gekocht en mijn onderzoeken heb betaald. Ik betaal ook de lening alleen van het huis waar we samen eigenaar van zijn.
Volgens hem moet hij mij niks.
Ik dacht dat je een contract tekend bij een huwelijk dat je elkaar zult helpen in goede en slechte tijden en door ziekte of gezondheid. Waar is dat dan gebleven? Trouwen wil blijkbaar niks meer zeggen deze tijd. Hij bedriegt mij mishandeld mij en zijn stiefdochter mentaal en verwacht dat ik dan met hem blijf of als een arm schaap achter ga blijven.
Heb ik nu wel of geen recht op persoonlijke onderhoudsgeld ? Hij vindt het ook teveel om 200 EUR voor zijn zoon van 13 jaar te betalen per maand. Ben ik dan zo onredelijk? Ik ben een gelovige vrouw en probeer wel echt eerlijk te zijn. Maar ik moet toch ook overleven zonder hem?
Ik weet me echt geen raad meer
Help mij aub!!!