Wij worden gedagvaard.'' Gedaagden solidair of in solidum, minstens de ene gebreke van de andere, te veroordelen tot betaling van een schadevergoeding ten belope van 3 maanden huur, hetzij 750,00 euro met de gerechtelijke interesten aan de wettelijke rentevoet tot datum van algehele betaling schadevergoeding wegens onbeschikbaarheid van het pand voor de huurmarkt; Gedaagden te veroordelen tot de kosten van het geding, inbegrepen de wettelijke rechtsplegingergoeding, 650,00 euro. En opdat gedaagde partijen hiervan niet ontwetend zouden zijn, heb ik hen, zijndeen spreker zoals gezegd, een afschrift van dit exemplaar gelate, indien nodig onder gesloten omslag overeenkomstig de wettelijke bepalingen ter zake. WAARVAN AKTE- Datum als hoger. Kost:250,45 cent meer de eventuele kosten van aangetekend zending, zoals vermeld op origineel.Dit alles stond geadreseerd aan ons, De gerechtsdeurwaarder. Kan iemand mij dit in een mensen taal vertalen aub ? Ik begrijp er niets van. Dank u.
Ik vermoed dat Uw man de tweede gedaagde is?
Men vraagt de rechter om zowel U als U man of beiden te veroordelen 750 euro betalen ( = drie maanden huur) e daarop de gerechtelijke intresten ( 5,5%) tot de betaling van die som
En in het geval de rechter U hiertoe veroordeet dient U ook de rechtsplegingsvergoeding van 650 euro te betalen en de dagvaardingskost van 250,45 EUro