Hallo, op 21/9/2019 kreeg ik een motorongeval toen ik van mijn werk naar huis reed ik was de enige gewonde en had twee geparkeerde wagens geraakt. De politie kwam ter plaatse en vertelde mij dat motor niet verzekerd was, ik betwiste dit ! Nadien heb ik dit gecontroleerd en mijn verzekering was betaald voor een jaar ik had hetzelfde bedrag betaald als het jaar voordien. Nu komt het probleem, het bleek dat de verzekering 8euro duurder was dan jaar voordien !!
En bijgevolg is deze door de verzekering stopgezet omdat ik die 8euro niet betaald had. Mijn eerste reactie was dat ik nooit geen bericht heb gehad om mijn nummerplaat in te dienen ook heb ik geen mail of telefoon of dergelijke van hun gehad.
De verzekering beweerde dat ze het bedrag hadden terug gestort naar mijn rekening en na lang zoeken heb ik dit bedrag ook terug gevonden. Dit alles ben ik na het ongeval ter info gehad. Ik vindt het niet kunnen dat ze zonder telefoon of mail mij op de hoogte hebben gebracht.
Ik had alle verzekeringen bij hun lopen alsook een verzekering van een tweede motor en deze was dus wel in orde, mijn verweer is dus ook als ik dat had geweten over niet verzekerd te zijn dan had ik toch gewoon andere motor genomen. De dag na mijn ongeval had ik ook met nieuwe vriendin afgesproken om ritje te gaan doen en die heeft drie kinderen, ik zou nooit iemand in deze situatie mee nemen stel u voor als ongeval dag later was !! Het ongeval is 3 maanden na het einde van verzekeringspolis gebeurd.
Mijn vraag is nu kan dit allemaal zomaar het gaat hier om een verschil van 8euro,die ik zeker zou betaald hebben moest ik juist gecontacteerd zijn.