Hey Thomas,Was het artikel ook beschadigd als het bij je aankwam en/of als je het weer retour stuurde?
Wat bedoel je met namaak? Beweren ze dat dit van een bepaald merk is en is dit niet het geval?
Ja klopt, heb het ook via bol gedaan. Maar het duurt gewoon te lang. Ik heb ook geprobeerd met de verkoper te contacteren, maar hij wilt mij het niet eens helpen en zegt dat ik via bol moet regelen. Enigste oplossing voor mij nu is gewoon blijven wachten...Geen idee, maar aangezien je minimum 14 dagen herroepingsrecht hebt, maakt het zelfs niet uit.
Als ze zouden beweren dat jij het stuk gemaakt hebt, kan je nog disscussie hebben. Je kan aantonen dat ze dit al geweigerd hebben vlak na doorgeven retour, dus dat slaat ook nergens op.
Je hebt een overeenkomst met de verkoper, dus zij moeten je in de eerste plaats verder helpen en niet Bol. Mijn ervaring is wel dat Bol ook wel kan tussen komen naar de verkoper als je duidelijk gelijk hebt.
Hey,Wij kopen zeer regelmatig bij Bol.com. NOOIT problemen, telefonisch zeer klantvriendelijk en problemen snel opgelost.
In dit geval is Bol.com de tussenpersoon en Stepgigant de verkoper.
Bol.com moet ook wachten op het advies van de verkoper. Indien die niet reageert of niet snel reageert, kunnen zij ook niet verder. Bol.com komt zijn beloftes na.
In uw topic staat : geweigerd wegens schade ? Indien u de verkoper niet als reden retour wegens schade heeft opgegeven; dan is de schade gebeurd bij uw retourzending. Wie is dan verantwoordelijk : retourzender of het delivery bedrijf ?
Indien u vindt dat het een replica is zou ik : xiaomi - stepgigant in gebreke stellen en de dienst FOD economie en aanklagen voor fraude ( maar bent dan zeker van uw gelijk ).
https://www.xiaomiproducts.nl/service/about/ Stepgigant brengt dit Merk op de markt, dus confronteren met bedrog liefst aangetekend.
https://meldpunt.belgie.be/meldpunt/
Ik heb het direct betaald via de app van bol.comHeeft u Bol.com reeds betaald ? Bij hun kunt u steeds achteraf betalen na ontvangst goederen.
Indien de step nog bij u is, dan heeft u herroepingsrecht indien aanvraag binnen de 14 dagen is gebeurd ( zoals
Thomas zegt ).
Indien nog niet betaald, kunt u gewoon terugzenden te samen met uw oorspronkelijke retour melding ( kopie ).
Bol.com is in dit geval tussenpersoon ( indien Stepgigant niet voldoet aan hun eisen, zullen zij er vlug uitvliegen ).
https://www.bol.com/nl/m/retourneren/?p ... etourneren
hier staat in stappen de retourclausules
Dat heb ik al gedaan, aangezien de verkoper geen feedback geeft aan hun, kunnen ze ook niks aandoen.[email protected]
tel. 0031/303104999 Nederland 02/7885999 België
AFDELING KLACHTEN P.B. 8080 3503 RB UTRECHT NEDERLAND
succes