Een rechtbank baart mij minder zorgen in elk geval.Dat u uw werk verliest, maakt haar rekening niet. Ze heeft gelijk haar geld terug te eisen, als ik zo lees staat u al verschillende maanden achter? Als het een bank was geweest, had u al enkele deurwaarders over de vloer gehad.
Dat ze naar uw ouders schrijft, is het minst van uw zorgen. Dat gaat u enkel wat gezichtsverlies kosten. Als ze naar de rechtbank stapt, gaat het u een pak extra geld kosten.
U moet haar geld en gaat haar een factuur presenteren???Een rechtbank baart mij minder zorgen in elk geval.Dat u uw werk verliest, maakt haar rekening niet. Ze heeft gelijk haar geld terug te eisen, als ik zo lees staat u al verschillende maanden achter? Als het een bank was geweest, had u al enkele deurwaarders over de vloer gehad.
Dat ze naar uw ouders schrijft, is het minst van uw zorgen. Dat gaat u enkel wat gezichtsverlies kosten. Als ze naar de rechtbank stapt, gaat het u een pak extra geld kosten.
Zij denkt hier hier rechten te hebben om het geld te kunnen gaan opeisen bij mijn ouders dat (en nog een paar andere zaken) gaan mij wat te ver.
Als ze naar mijn ouders stapt krijgt ze een factuur gepresenteerd wat mij betreft, de vraag is hoe ik dit legaal kan aanpakken...
Na al de zever van de afgelopen maanden? Reken maar van yes.U moet haar geld en gaat haar een factuur presenteren???Een rechtbank baart mij minder zorgen in elk geval.Dat u uw werk verliest, maakt haar rekening niet. Ze heeft gelijk haar geld terug te eisen, als ik zo lees staat u al verschillende maanden achter? Als het een bank was geweest, had u al enkele deurwaarders over de vloer gehad.
Zij denkt hier hier rechten te hebben om het geld te kunnen gaan opeisen bij mijn ouders dat (en nog een paar andere zaken) gaan mij wat te ver.
Als ze naar mijn ouders stapt krijgt ze een factuur gepresenteerd wat mij betreft, de vraag is hoe ik dit legaal kan aanpakken...
Deze nogal kortzichtige redenering werkt trouwens in beide richtingen. Dat zij het geld plots nodig heeft maakt mijn rekening niet.Dat u uw werk verliest, maakt haar rekening niet. Ze heeft gelijk haar geld terug te eisen, als ik zo lees staat u al verschillende maanden achter? Als het een bank was geweest, had u al enkele deurwaarders over de vloer gehad.
Wat is dat nu voor onzin? U hebt een achterstallige schuld bij haar. Begrijpt u wel hoe leningen werken?Deze nogal kortzichtige redenering werkt trouwens in beide richtingen. Dat zij het geld plots nodig heeft maakt mijn rekening niet.Dat u uw werk verliest, maakt haar rekening niet. Ze heeft gelijk haar geld terug te eisen, als ik zo lees staat u al verschillende maanden achter? Als het een bank was geweest, had u al enkele deurwaarders over de vloer gehad.
Een achterstallige schuld die geen voorrang heeft op wat er voor de rest ook allemaal moet betaald worden.Wat is dat nu voor onzin? U hebt een achterstallige schuld bij haar. Begrijpt u wel hoe leningen werken?Deze nogal kortzichtige redenering werkt trouwens in beide richtingen. Dat zij het geld plots nodig heeft maakt mijn rekening niet.Dat u uw werk verliest, maakt haar rekening niet. Ze heeft gelijk haar geld terug te eisen, als ik zo lees staat u al verschillende maanden achter? Als het een bank was geweest, had u al enkele deurwaarders over de vloer gehad.