Je zal geduld moeten hebben ...
Tot vorige eigenaar situatie uitgeklaard krijgt bij DIV
't Is daar druk
https://autofans.be/nieuws/overheid/460 ... n-niet-aan
Indien ingeschreven, had hij toch een nummerplaat moeten hebben ?
Inschrijving "annuleren" = nummerplaat terugsturen
Er zijn nauwelijks gevallen waarin de DIV een inschrijving ongedaan maakt ...
Ik ga er toch niet mee rijden is er daar geen van.
Als er een nummerplaat aangevraagd is, anders gezegd, als het voertuig ingeschreven is, moet het voertuig rondrijden met de bijhorende nummerplaat ...Hij had dat aangevraagd in de tijd dat er nog niet met een nummerplaat gereden moest worden (zegt hij) (2016).
Vorige eigenaar kan dan attest van verlies krijgenAls hij nu morgen naar de politie gaat, wat zou ik dan kunnen verwachten van antwoord?
Hij heeft er niet meer mee gereden sinds 2016 zegt hij. Waarom hij hem dan niet direct verkocht heeft, maar wel 4 jaar later, is voor mij ook een raadsel.Als er een nummerplaat aangevraagd is, anders gezegd, als het voertuig ingeschreven is, moet het voertuig rondrijden met de bijhorende nummerplaat ...Hij had dat aangevraagd in de tijd dat er nog niet met een nummerplaat gereden moest worden (zegt hij) (2016).
Geen nummerplaat aangekregen, en daar 4 jaar niets mee aangevangen
Vorige eigenaar kan dan attest van verlies krijgenAls hij nu morgen naar de politie gaat, wat zou ik dan kunnen verwachten van antwoord?
Daarmee moet hij -niet u- nieuw inschrijvingsbewijs aanvragen
Daarmee kan u vervolgens het voertuig laten inschrijven via verzekering ...
Verwachten ze echt ook het voertuig?Politie zal attest verlies leveren
Maar euh : Normaal verwacht men daar ook het ingeschreven voertuig ...
Inschrijvingsbewijs vervangen is via DIV
Kans zit er in ja ...Verwachten ze echt ook het voertuig?
Neen, dat is voor de verkoperen inschrijvingsbewijs vervangen is dus als ik al 1 heb, maar heb ik dus niet.
Kans zit er in ja ...Verwachten ze echt ook het voertuig?
In principe kan je beide delen vh inschrijvingsbewijs ook moeilijk tegelijk kwijt zijn:
1 in voertuig
1 thuis/elders
Neen, dat is voor de verkoperen inschrijvingsbewijs vervangen is dus als ik al 1 heb, maar heb ik dus niet.
Jij kan geen inschrijvingsbewijs laten vervangen,
want het voertuig is niet op jouw naam ingeschreven ...
Ik heb normaal wel aankoopbewijs gekregen van vroeger en gva.En gezien hij geen wegentaks moest betalen.... nooit iets mee gedaan.
Als dat uw verkoper is kan hij ofwel geld teruggeven ofwel zorgen dat het in orde komt.
Staat er ergens bij welke documenten u gekregen hebt?
Hebt u de nummerplaat combinatie gekregen dus dan weet u welke nplt. er op zou moeten gehangen hebben???
Verplichte inschrijving van bromfietsen is jarenlang uitgesteldHij zegt dat hij nooit met een nummerplaat moest rondrijden en ook nooit één heeft ontvangen,
Zelfs officiële websites spreken elkaar tegen wat nodig is voor inschrijving:Maar met het schrift van verlies kan ik, als ik het goed lees, de brommer terug inschrijven?