hallo,
Mijn vriend en ik hebben samen een dochter, door veel zaken die in het verleden zijn gebeurd heb ik geen contact meer met de vader van mijn vriend, mijn vriend zelf gaat daar wel nog op regelmatige tijdstippen langs wat ok is voor mij.
Min schoonvader wil nu graag onze dochter zien, wat ik nooit heb afgehouden maar ik wil hier graag bij aanwezig zijn, en dit wil hij niet ik mag daar niet bij aanwezig zijn, hij wil als hij het wenst dat mijn vriend met onze dochter opdraaft tot bij hem.
De reden dat ik dit afhou is omdat ik op regelmatige tijdstippen zowel door hem als zijn vriendin uitgemaakt word telkens via berichten en dit zijn niet de mooiste dingen en gaan ver. Mijn eigen vader is overleden en ook dit werd gebruikt door hem om op mijn gevoel in te spelen wanneer mijn vader op sterven lag.
ik heb hem nooit het contact met onze dochter verboden maar wil geen eeuwige verbitterheid van papa gaat met jou naar daar maar mama mag daar niet bij zijn, ik wil dergelijk spanning niet voor haar. Ik heb hem al 100 keer aangeboden om dit stap voor stap op te bouwen maar dit wil hij niet hij wil enkel wat hij wil.
Hij dreigt ook regelmatig met de familierechtbank en advocaten omdat ik volgens een advocaat die hij geraadpleegd heeft volledig onterecht handel.
Hij heeft ooit aan onze deur gestaan dat de politie volgens hem op komst was om hem bij ons binnen te laten, je moet weten onze dochter was toen 3 maand, ik hem dan gewoon binnengelaten en hij wou zelfs mijn dochter uit mijn handen niet aannemen 'zie dat ze mij iets geeft', zulke zaken.
Ik vind van mezelf dat ik altijd al redelijk ben geweest ongeacht wat ik van hen over mij krijg maar misschien zie ik dit verkeerd.