Dan is het geen appartement maar waarschijnlijk een studio.Het is de enige raam van het nieuwe appartement langs waar ze kunnen verluchten.
Het wordt aangeboden als appartement maar dat maakt in principe niet uit natuurlijk. De ramen staan ook niet naast mekaar, deze zijn geplaatst in een hoek van 90 graden. Wij zien dus vanuit onze keuken in hun slaapkamer, en vice versa. Ik weet zelfs niet of dit überhaupt mag volgens privacy regels...Dan is het geen appartement maar waarschijnlijk een studio.Het is de enige raam van het nieuwe appartement langs waar ze kunnen verluchten.
Oplossing zou zijn dat ze op de scheiding tussen de 2 ramen, en glazen wand zetten om het terras in 2 delen te splitsen.
Mogelijk is het ook een nooduitgang, en dan moet die wend open kunnen.
Moet een gezellige studio zijn, waar de buren juist voor uw open raam op het terras zitten , zeker met het huidige weer.
Dit had ik inderdaad ook tegengekomen. Probleem is dat beide ramen al bestaande zijn. Verschil is natuurlijk dat het gebouw met het 2de raam sinds kort vergund is als woonst i.p.v. als kantoor. Alles is eigendom van dezelfde persoon, en wordt ook gerekend als 1 gebouw, met nu 3 units op het gelijkvloers. Dus dan weet ik weer niet goed wat de regelgeving is daaromtrent qua licht en uitzicht. Stilletjes aan leren we toch een aantal dingen bij alleszins.