Begin dit jaar ingeschreven voor een hobbyopleiding. Dit is via mail gebeurd, nooit geen AV gekregen, enkel 1-malig een link vermelding in de handtekening van desbetreffende inschrijvingsmail. 1 maand lessen gehad, was geen fan maar ingeschreven dus dacht gewoon afmaken. Door CORONA zijn de lessen uitgesteld, wat initieel begin 2021 als einddatum was, is nu juni 2021. Ik kan en wil dit niet meer volgen, cursusgever eist volledige betaling, ik heb tot nu toe enkel maar de 1ste schijf betaald gezien ik enkel 1 maand les heb gehad. Enige oplossing die zij aanbieden is een voucher aanbieden om op een later datum te gebruiken of door te verkopen. Ik snap niet waarom ik zou betalen om de lessen niet te volgen om dan een voucher te verkrijgen.
Zij verwijzen naar de algemene voorwaarden op hun website die zij nooit hebben gestuurd (en zo lijkt ook achteraf liggen aanpassen naar eigen goeddunken).
Er gebeuren daar wel meer louche dingen, de algemene voorwaarden niet sturen is niet het enige...
Ze proberen nog steeds domiciliëringen uit te laten voeren terwijl ik hen al heb laten weten dat ik hier niet mee akkoord ga etc.
Zij geven als oplossing dat ik een schadevergoeding moet betalen van XXX euro en dat dan de kous af is maar ze anders de deurwaarder inschakelen...
Wat is hiervan aan en hoe kan ik met hen het best tot een akkoord komen? De 1ste schijf die ik betaald had was sowieso al meer dan voor de gevolgde lessen...