Goedendag,
Ik was vandaag om 19.00 bij Jumbo om mijn moeder wegbrengen om boodschappen te doen. Ik was zelf beetje ziek daarom was ik in mijn pyjama. Ik heb bij gehandicapten bord mijn moeder afgezet. Mijn mobiel was uit omdat het geen batterij had. Ik was in de auto aan het wachten voor mijn moeder. Toen kwam een jonge foto maken van mijn kenteken om op te sturen naar de politie. Toen ik zag dat hij aan het foto maken was, ging ik gelijk door rijden naar andere parkeerplaatsen. Hij heeft mijn lastig gevallen door foto's maken, bellen, lachen, raar maken het lijkt alsof hij probleem had met mij.
Ik ging naar andere parkeerplaats toen komt mijn moeder ze was paar minuten rond gelopen om me te vinden uiteindelijk heeft ze me gevonden ze zegt waar was je? ik heb situatie uitgelegd en ik heb aan haar die jonge laten zien die jonge ging van ons filmpjes maken. Ik was in mijn pyjama, ik ging uitstappen en naar hem toe gelopen ik heb hem gevraagd om foto's en video's te verwijderen. Hij heeft niet geluisterd. Hij heeft van ons foto's en filmpjes gemaakt en weggerend.
Ik heb gelijk naar politie gebeld en situatie uitgelegd. Ik ben echt heel erg boos. De politie zegt we kunnen alleen aan hem vragen om foto's en filmpjes te verwijderen, maar we kunnen niet echt achterhalen of hij de foto's of filmpjes heeft verwijderd.
Mijn vraag is kan hij met kenteken probleem voor mij maken, zoals foto's van kenteken opsturen naar parkeerboete afdeling of zo iets?