Enige tijd geleden werd ik aangevallen door NV Belgie.Met behulp van wetgeving waarvan het een publiek geheim is dat deze ongrondwetelijk is ... Verder is deze ook in strijd met de rechten v de mens als ook in strijd met de fundementeele pijlers van de EU.
Concreet
Gezien de ernst v de inbreuken tegen over mijn burger rechten/EU rechten als ook de arrogantie/agressie waarmee men te werk gaat .Heb ik besloten Belgie te verlaten op relatief korte termijn.Ik ga geen duizenden euro s betalen aan erf belasting aan een land die men burger rechten niet respecteerd.Ik beschouw uitspraak door de europeese instellingen als mijn laatste maatschapelijke bijdrage als Belg.En daarmee heb ik dan ook men burgerplicht voldaan
1) Kan ik als niet inwooner van EU nog steeds de belgishe staat dagvaarden via het europeese hof v justitie/Europeese hof voor de rechten v de mens?
2)Hogerberoep werd ondertussen afgerond.Nu Ik wil in cassatie gaan echter moet de zaak eerst voor het europeese hof v justitie/europeese hof voor de rechten v de mens komen.Anders heb ik geen schijn v kans gezien men richtlijnen zal volgen v een eerdere uitspraak v het grondwettelijkhof die in strijd is met eu wetgeving.
Bestaat de mogelijkheid om de procedure on hold te zetten(na hoger beroep voor cassatie) tot er uitspraak is door de europeese instellingen?