DE VIER TRAPPEN VAN VERGELIJKING EN ANDERE TOPICS
Het is verbazend dat Leenw steeds kritieken heeft op onderwerpen die heet van de naald zijn. Zij oordeelt dat deze niet op JF thuishoren.
Helaas voor u zijn al deze onderwerpen wel op de juridische leest gestoeld.
Het zou werkelijk interessant zijn dat JF UITEINDELIJK EENS BEKEND MAAKT ( zoals ik reeds enkele malen heb gevraagd ) om de forum leden op de hoogte te stellen van de hiërarchie op het JF. Moderators, beheerders, zij die een slot op topics plaatsen, zij die beslissen wat en wat niet geplaatst wordt.
Weinig democratie : schrappen en niet plaatsen van reacties, en wat betreft de PB ??
Openheid en transparantie is ver te zoeken. Privacy ??
Hier in het praatcafé wordt gelukkig gepraat gediscussieerd over interessante actuele onderwerpen : welke zeker een juridisch ondertoontje hebben.
Veel van de topics hebben trouwens een politieke boodschap : fiscaliteit, familieproblemen, uitkeringen, vergoedingen, rechtvaardigheid op gebied van de behandeling van burgers.
Juridisch en politiek liggen nauw samen en raken dezelfde grenslijnen.
En wat betreft zijn de reacties van bewuste onbekende personen ( nicknames ) ook niet altijd typerend en voor de topic starters correct en zeker niet op boekhoudkundige, fiscale, appartementswetgeving en aanverwante domeinen. Soms met de natte vinger en uit de nek gekletst. Maar toch houdt ik in deze zaken mijn respect en waardigheid.
Zou eindelijk eens klare wijn willen op het JF. Heb al verschillende interessante figuren zien verdwijnen wegens dezelfde kritieken.
Er zijn wel heel wat leden die zeer waardevolle bijdragen leveren ( zij zullen zeker beseffen wie ik bedoel ).
Ben benieuwd of deze reactie in jullie kaarten past. Wordt tijd dat iedereen zijn plaats kent.