Beste,
Ik heb een vraag betreffende het eventuele einde van een collectieve schuldbemiddeling. Een korte schets van de situatie :
16/05/2012 --> neerlegging verzoekschrift
20/06/2012 --> Beschikking toelaatbaarheid
15/07/2015 --> Ontwerp minnelijke aanzuiveringsregeling (BEGRIJP OOK NIET DAT ER 3 JAAR ERGENS VERLOREN GAAN)
22/09/2015 --> PV Gebrek aan minnelijke aanzuiveringsregeling
20/01/2016 --> Beschikking gerechtelijke aanzuiveringsregeling met einddatum 31/01/2021
Concreet heb ik al sinds 2012 geen beschikking meer over mijn loon. Dit is mijn eigen domme fout dus ga ik ook niet over reclameren. Mijn schulden zijn te hoog om ze afbetaald te krijgen dat is een vaststaand feit. Nu sinds 2012 tot heden zijn er ook gene problemen geweest, het jaarlijkse verslag meld dit ook dat alles verloopt zoals het moet verlopen.
Concreet ben ik nu op zoek wat er gebeurd wanneer de einddatum van 31/01/2021 bereikt wordt. De schulden gaan dan zeker niet afbetaald zijn, eigenlijk is het simpel ik krijg ze ook niet afbetaald. Ik heb vast werk maar moet ook huur, allimentatie ene betalen .....
Wat gebeurd er dan op einddatum 31/01/2021 of wat kan er gebeuren. 9 jaar lang leef ik al op een manier die dichtbij armoede staat. Mijn fout maar ik hoopte door in CSR te gaan dat er ooit een einde zou komen aan miserie ! Daarom dat ik zeer graag zou weten wat er gebeurd bij einddatum gerechtelijke aanzuiveringsregeling waarbij 100 % vast staat dat de dan nog openstaande schulden niet betaald kunnen worden.
Ik dank U voor feedback.