Vorig jaar tijdens een busrit is er controle gekomen. De halte daarvoor ben ik opgestapt en meteen een sms gestuurd voor mijn ticket. Dit liep echter vertraging op en kwam mijn ticket pas enkele seconden na de controle. De man had het wel al opgeschreven maar gaf mij een kaartje dat ik moest mailen om het uit te leggen dat ik wel degelijk betaald had.
Dit kaartje ben ik ook kwijt geraakt en het was pas weken later dat de brief in mijn bus zat. Hier zat geen rekening noch bedrag op dus vermoedde ik dat die later kwam. Ben daarna verhuisd en tot op die dag ook geen brief gehad. Pas daarna zo blijkt.
Blijkt dat op dat adres de rekening is toegekomen... En de herinnering... En de aanmaning... Nu is dit bedrag opgelopen tot 300+ euro en is de gerechtsdeurwaarder nu wel aan het juiste adres gekomen.
Nu moet ik dit binnen de x tijd betalen.
Nu, kan ik de lijn nog contacteren en het uitleggen dat er wel degelijk betaald is mazr ik het kaartje gewoon echt kwijt was dat de man mij toen gegeven had? Kunnen ze dit niet opzoeken onder mijn nummer dat er wel degelijk betaald was voor zij kwamen controleren als ze het uurr bekijken? Heb ondertussen ge mailed naar de deurwaarder of dit in afbetaling kan want dit bedrag heb ik als werkzoekende mama niet liggen.