Beste
Ik hoop hier advies te kunnen vinden aangaande een dramatisch voorval dat zich heeft voltrokken.Ondanks het feit dat het konijntje veilig in onze achtertuin zat in een afgesloten ren ook bovenaan afgesloten. De hond van de buren heeft zich door een gaat in de afspanning in onze tuin begeven , de ren (plastic houders) stuk gebeten. Het nijntje heeft gelopen voor zijn leven, maar het helaas niet gehaald. De buren zijn in stilte kun hond uit onze tuin komen halen zonder enige vorm om ons te alarmeren. Geen excuses, geen sorry. Hun laffe houding valt me enorm zwaar, door hun nalatigheid is ons zonneke uit ons leven geplukt. Ja, het was one of a kind, waarschijnlijk niet te vatten voor personen die hem nooit gekend hebben. Het konijn maakte deel uit van ons gezin het was uit en thuis in mijn huis.
Wanneer ik wil aanbellen met mijn vraag waarom geen alarm geslagen zijn ze zo laf om niet open te doen.
Concreet wat kan ik ondernemen? ik wil hen verantwoordelijk stellen voor hun nalatigheid en een morele schadevergoeding eisen.
Alvast bedankt voor een reactie.
mvg
VEBERE