Dan staat uw geval toch wel specifiek vermeld.Wij hebben nog verschillende extra opties bij de gewone gezinspolis en voor mij valt dit hieronder:
Ook bij geschillen die ressorteren onder het administratief recht, zoals een afwijzing van uw aanvraag tot stedenbouwkundige vergunning voor de renovatie van uw gezinswoning, kunt u een beroep doen op deze rechtsbijstand.
Dekken ze enkel als verzekerde zich een breuk verschiet bij ontvangst van zo'n administratieve weigering?"een afwijzing van uw aanvraag tot stedenbouwkundige vergunning voor de renovatie van uw gezinswoning, kunt u een beroep doen op deze rechtsbijstand."
En daar zit dan een probleem, vrees ik. Verandering van voorwaarden zal het inderdaad niet zijn, denk ik. Maar zou het kunnen, zeer hypothetisch uiteraard , dat u toen al problemen zag aankomen, met andere woorden dat de verzekeringsmaatschappij vermoedt dat ze belazerd wordt.Ik snap het ook niet... de polis werd afgesloten een maand voor het voorval dus een verandering is heel onwaarschijnlijk.
Daar gaat het niet om. Gelet op de informatie die TS heeft geleverd, was dat het bezwaar van de verzekeraar nietEn daar zit dan een probleem, vrees ik. Verandering van voorwaarden zal het inderdaad niet zijn, denk ik. Maar zou het kunnen, zeer hypothetisch uiteraard , dat u toen al problemen zag aankomen, met andere woorden dat de verzekeringsmaatschappij vermoedt dat ze belazerd wordt.Ik snap het ook niet... de polis werd afgesloten een maand voor het voorval dus een verandering is heel onwaarschijnlijk.
om het even. Als ze er even dieper op ingaan, zal dat argument wel naar boven komen. En volgens mij is er veel kans dat het een terecht en doorslaggevend bezwaar vormt.
Daar gaat het niet om. Gelet op de informatie die TS heeft geleverd, was dat het bezwaar van de verzekeraar niet