Allen,
Groot was men verbazing dat ik vanochtend een claim vanuit men vorige werkgever kreeg voor terugbetaling van foute onkosten betaling van hun kant.
Wat er, volgens hen, gebeurt is, is dat er een hotel rekening zowel geclaimed is via company visa, als via de persoonlijke terugbetaling.
Wel moet ik hier toegeven dat er inderdaad een fout van mijn kant gebeurt is, maar details (zoals wanneer, bedrag,...) zijn me onbekend (is al effe geleden). Wel had ik toen intern dit aangegeven en ging er een oplossing gezocht worden.
Als ik me niet vergis is dit opgelost door nadien enkele dagvergoedingen van buitenland niet uit te betalen.
Op de mail heb ik geantwoord dat ik natuurlijk bewijsstukken moet zien. (an sich, indien bewezen dat dit nooit rechtgezet is, heb ik er geen probleem mee dit terug te betalen)
Gezien ik niet over bewijsstukken beschik (concur systeem + alle originelen moeten aan werkgever overhandigt worden), in eerste plaats ga ik ervanuit dat zij genoodzaakt zijn dit te bewijzen (en niet enkel een mail om te claimen), maar zijn zij ook genoodzaakt om mijn volledige onkosten tijdens mijn tewerkstelling te tonen (heb ik hen reeds gevraagd).
On top of it, ben ik reeds meer dan een jaar geleden van werkgever verandert, mogelijk dat verjaringstermijn hierin meespeelt?
Volgende stap zou men rechtsbijstand aan te spreken zijn.
Mvg,