Het probleem is hier ook, de portiers beginnen op hetzelfde als ons, met het verschil dat wij vroeger op het werk moeten zijn omdat we om 05.00u op de werkvloer moeten zijn en de portiers ook maar beginnen om 05.00u.Op de locatie waar mijn afdeling vroeger gevestigd was, hadden we hetzelfde probleem ... Een bedrijvenpark, met een concierge die de nummerplaten van alle wagens van elk bedrijf in een listing had.
Stond er iemand op een parkeerplaats van een ander bedrijf, hoppa de sticker erop. Die werd wel steeds op de zijruit van de bestuurder gekleefd.
Na een aantal klachten, omdat de stickers zo moeilijk te verwijderen zijn en dit soms schade met zich meebracht, is men afgestapt van dit systeem!!
Er schreef hier iemand: niemand verplicht u te vertrekken met een sticker op de ruit die het zicht belemmert, je moet er hem maar eerst afhalen ... Wel, ik kan u verzekeren, niemand heeft materiaal bij zich om die rotdingen eraf te halen ter plaatse.
Als ze dan toch kleven, doe het dan op de zijruit ofzo ...
Wat de vraagsteller wel had kunnen doen: naar de balie gaan en melden dat hij zijn voertuig eenmalig op de bezoekersparking wou plaatsen, gezien hij een aanhangwagen meehad. Afhankelijk van het antwoord kon hij dan nog altijd verplaatsen, toch?
Wettelijk gezien? Ik vraag mij af hoe men zou reageren als je de sticker laat verwijderen door je garagist, en de factuur ervan voor hun neus steekt ...
Maw,hij begint maar te werken als wij al in de fabriek zijn...