Dus mijn mensen die ik ken bij de politie kunnen bij het ingeven van m’n naam ook achter deze feiten komen?Maar staat wel in ANG (Algemene Nationale Gegevensbank) en is uiteraard ook geweten bij politie en parket. Bij antecedentenonderzoek komt dat naar boven. Staat ook in ISLP bij politie
Of dat een hinder gaar zijn hangt van veel factoren af.. meer dan enkel van een mogelijke veroordeling.
Blijven die gegevens daar ook instaan? Moest ik binnen 5 jaar mijn kans wagen?Maar staat wel in ANG (Algemene Nationale Gegevensbank) en is uiteraard ook geweten bij politie en parket. Bij antecedentenonderzoek komt dat naar boven. Staat ook in ISLP bij politie
Of dat een hinder gaar zijn hangt van veel factoren af.. meer dan enkel van een mogelijke veroordeling.
Dus jij raad me aan om m’n kans te wagen? Ik wil me ook niet belachelijk maken als men nu al zou aangeven dat dit verloren moeite is.. Ik heb nu een vaste baan maar zou het wel jammer vinden...Om je gerust te stellen , geen enkele agent mag zomaar in je dossier effe gaan kijken hier staan strenge straffen op en elke inzage word geregistreerd . Kleine vergrijpen in het verleden zullen vrijwel geen invloed hebben op je doel , vermeld ze wel direct bij je aanvraag , succes en hou je gezond
Een werkstraf is zoals de naam het al zegt: een straf, die je oploopt bij veroordelingWat moet ik verstaan onder 'veroordeeld?' is iemand die voor de jeugdrechtbank moet verschijnen en een werkstraf moet doen. veroordeeld?