Ik vroeg mij af of bv de mama en de stiefpapa van dit 12 j kind .
Mogen ze hem tewerkstellen in de stiefpapa zijn firma?
En waar kan ik dit aangeven.
En wat zijn de sancties
Alvast bedankt
Dik mee eens, oplossingen geen gissingen of veronderstellingen of wat men zelf voor waar aanneemt.Ik sluit me aan bij denlowie. Dit kan ook toezicht zijn op hun schoolplichtig kind dat momenteel niet wordt opgevangen in de school ook al hebben de ouders een bedrijf dat niet gesloten werd of niet in lock down is. Het mag toch zeker niet de bedoeling zijn om een kliklijn te organiseren en zeker niet binnen dit juridisch forum.
Ik zou de kernleden nogmaals willen oproepen tot meer solidariteit en vooral werken aan oplossingen op dit juridisch forum. Het is misschien niet slecht dat de verantwoordelijke van dit forum de regels nog eens in the picture zet. Jullie kunnen een rubriek doelstellingen bijvoegen.
Indien een kind van 12 jaar tewerkgesteld wordt in firma van stiefvader, zoals Vraagsteller stelt, dan is dat kinderarbeidWie zegt hier dat er sprake is van kinderarbeid.
Dat heet burgerzin. Het land van de Omerta zit met het hoogste aantal Coronadoden.Kinderarbeid mag niet klopt.
Maar waar is het bewijs, dat het kinderarbeid is.
Ik vind dat toch maar niks die klikkers en verraders, die vermeende zwartwerkers enz.. heimelijk verraden, zoals nu in Corona periode wat ze bvb doen aan de kust, de mensen aanzetten een ander te verraden.
Het zijn terechte maatregelen daar ben ik mee eens, maar laat de politie zijn werk doen, het is niet de taak van de burger om verrader te spelen, als burger win je daar niks mee.
Het brengt burgers niet samen zoals men beoogt, maar drijft ze uit elkaar.
LeenW de media staat vol van dergelijke burgerzin, dus ik neem aan dat ik niet alleen daar zo over denk.Dat heet burgerzin. Het land van de Omerta zit met het hoogste aantal Coronadoden.Kinderarbeid mag niet klopt.
Maar waar is het bewijs, dat het kinderarbeid is.
Ik vind dat toch maar niks die klikkers en verraders, die vermeende zwartwerkers enz.. heimelijk verraden, zoals nu in Corona periode wat ze bvb doen aan de kust, de mensen aanzetten een ander te verraden.
Het zijn terechte maatregelen daar ben ik mee eens, maar laat de politie zijn werk doen, het is niet de taak van de burger om verrader te spelen, als burger win je daar niks mee.
Het brengt burgers niet samen zoals men beoogt, maar drijft ze uit elkaar.