Er was in de prijs een annuleringsverzekering maar deze dekt waarschijnlijk deze reden voor annulering niet.
Speelt weinig rol, aangezien u niet de partij bent die annuleert, maar het wel de "organiserende partij", zijnde de school is die dit beslist. Een annulatieverzekering is voor het geval u zelf zou beslissen om niet deel te nemen (wegens ongeval, ziekte, ...).
Nu denk ik er aan om bij niet terug betaling door de school een advocaat via rechtsbijstand in te schakelen om mijn geld 700 euro
Het zou me verwonderen als u het geld voor de skistage niet spontaan zou terugkrijgen van de school. (Lees ook even:
https://www.test-aankoop.be/familie-pri ... -annulatie => Deeltje "Annulering door reisorganisatie").
+ onkosten skibril,ondergoed,kousen ,handschoenen enz ter waarde van ong 300 euro terug te eisen.
Weinig kans dat je deze kosten terugkrijgt. Je kan al dit materiaal perfect gebruiken bij een volgende ski-vakantie... Ook via de rechtbank geef ik u bijzonder weinig kans dat je die kosten zal terugkrijgen. (Wens je toruwens ook al die tijd en moeite erin te steken voor €300? Zelfs al heb je rechtsbijstand, je moet uw eigen tijd ook rekenen... Desnoods verkoop je dit materiaal op een tweedehandssite. Als het nieuw is en je vermeldt de reden waarom je dit verkoopt, moet je dit makkelijk voor €200 terug van de hand kunnen doen, en is uw verlies beperkt tot €100. Helemaal niet de moeite om daarvoor naar de rechtbank te stappen).