Ik ben enkele jaren in bijberoep actief geweest in het verkopen van verzorging goederen. Ben daar begin vorig jaar (eind jan 2019) mee gestopt. Mijn goederen lagen opgeslagen bij de dienst waar ik mijn goederen op verkocht. Enkele weken voor ik mijn activiteit stopte heb mijn verkopers account laten sluiten en al mijn goederen die nog goed waren laten retour sturen. Alle andere goederen, beschadigde retour en dergelijke heb ik laten vernietigen.
Voor zowel de retour als vernietiging heb ik betaald. Na een tijd kreeg ik opnieuw een factuur met daarin de kostprijs van de ligkosten van enkele goederen in hun magazijn. Heb nog maar eens gezegd alles te vernietigen en opnieuw de kosten voor vernietiging betaald. Daarna nog eens en toen kwamen ze met het excuus dat ze een magazijn verhuis hebben gehad en deze over het hoofd hadden gezien. Nu zijn we een jaar verder en jawel weer een factuur. Wat zijn mijn rechten want ik heb ondertussen al een keer of 5 de opdracht gegeven alles te vernietigen en dit ging men doen. Ik ben toch niet verantwoordelijk omdat zij “enkele producten” vergeten?