Hier weer.
Dus was ik klachten gaan indienen tegen mijn ex (illegale ex). Heb daar duidelijk verteld dat ik hier niks van wist. Wij hebben nooit samen gewoont of wettelijk getrouwd of iets waaruit kon blijken of lijken dat hij illegaal was.
Nu kreeg ik vandaag een brief van het Openbaar Ministerie dat het dossier is afgesloten? Is hij ooit gevonden? Is hij ondervraagd? Is de vrouw die mij en zoveel ander Belgische dames koppelt aan illegale mannen ondervraagt?
Toppunt: in de brief staat dat ik in het dossier sta als hulpverlener van illegale immigratie?!
Het was door de politie zélf dat ik wist dat hij illegaal was omdat ik aangaf dat ik niks, nada over hem wist en wij maar enkele maanden samen waren wat nog niet relatie noemenswaardig was.
Nu vrees ik dat ik nu nog in een slecht daglicht komt als de rechtzaak voor mijn zoontje voorkomt (hij will rechten en dergelijke).
Kan ik hier iets aan doen? Ik bedoel maar, ik word als hulp voor illegale immigratie aangezien terwijl de echte helper nog lusteloos verder gaat??