..Op mijn werk had ik mijn voertuig geplaatst..
Dat betreft dus privé grond met een - vermoedelijk - reglement om te parkeren.
Dat de conciërge over zo'n stickers beschikt laat mij dat vermoeden.
Wat had u gedaan als men een wielklem had geplaatst?
Als u geen schade hebt kan u weinig doen denk ik - firma houdt zich aan - gedragen als een goed huisvader.
oké, ik zal nog eens proberen mijn vraag duidelijk te maken. Vergeet het voorval van verkeerd parkeren. Dus vanaf nul.U bevindt zich op privéterrein. Als er binnen het bedrijf naar de medewerkers toe duidelijk is gemaakt, bv middels een reglement, dat overtredingen van de parkeerregels op deze wijze worden duidelijk gemaakt was u op de hoogte van de werkwijze.
Het bedrijf kan ook altijd uw wagen op eigen kosten laten wegslepen en deze kosten later via uw loon verhalen...
@vandenbos,Als u op dat ogenblik uw wagen parkeert op een plaats waar hij niet mag staan en diegene die toezicht houdt op die plaats als standaard sanctie een sticker plakt op uw wagen dat u daar niet mag staan wel.
Niet eender wie in het openbaar mag zomaar stickers plakken op je wagen maar op parkings van domeinen dien je op te passen. Denk maar aan Walibi in het verleden waar het pretpark bezoeken per wagen zowiezo gelijk stond aan een sticker op je achterruit.
klein stapje vergetenHet bedrijf kan ook altijd uw wagen op eigen kosten laten wegslepen en deze kosten later via uw loon verhalen...
bewijs eensAls u op dat ogenblik uw wagen parkeert op een plaats waar hij niet mag staan en diegene die toezicht houdt op die plaats als standaard sanctie een sticker plakt op uw wagen dat u daar niet mag staan wel.