Ik pleit schuldig! Ik heb wel geklaagd, maar dat was dan wel om een rechtsrtreekse belediging (in de zin van dat ik afwijkingen had).
P.
U hoeft zich niet schuldig te voelen puttemanp wanneer je vind dat je geen schuld treft.
Wanneer u iets meld, wat u kwetsend vind is dat geen probleem.
Maar dat zelfs een moderator van het forum daar intrapt, dat geeft wel bedenkingen.
Het probleem ligt hem, dat je zelf niet weet waarover je het hebt, je begrijpt het woord niet wat ik gebruikte en neemt het als een belediging.
U begint zelf in dat topic, " Ik heb er misschien overgezien; want ik heb mijn bril niet op "
En daarop heb ik geantwoord dat ik het wist dat er een
beperking was.
Een bril dragen of nodig hebben om te lezen is immers officieel genoemd als een visuele beperking.
Wat komt daar nu kwetsend in over dat je dat moet melden. En je bent er dan nog zelf over begonnen.
Zelf nu ben je aan het liegen als je zegt dat ik u
rechtstreeks beledigd heb, in de zin dat je afwijkingen zou hebben.
Ik heb nooit het woord afwijking of afwijkingen gebruikt en zelfs in de zin van ook niet, dat is iets wat jij invult om het feit op te blazen.
Een afwijking is immers aangeboren en wanneer op latere leeftijd een bril nodig hebt om te lezen is geen afwijking.
Het bewijs zie je hierboven aan wat je schrijft.
Mij deert het niet hoor puttemanp, ik ben immers de adolescentie al lang ontgroeit.
Ik vind alleen onterecht dat men mijn vragen en antwoorden verwijderd, terwijl ze heel correct zijn.