goede middag,
ik ben hier nieuw op het forum, maar heb er regelmatig al eens doorgelezen als ik juridische vragen had.
over het volgende vind ik nergens info.
De hogeschool rekent mij dit jaar een kost aan voor software ondersteuning.
het gaat om 'maar' 11 euro maar dit is voor mij een principezaak. (11eu x 3000 studenten = $$$)
de mededeling dat deze ondersteuning beschikbaar is, is er pas gekomen half november, het schooljaar was dus al 2 maanden bezig.
de ondersteuning is enkel op werkdagen tijdens kantooruren beschikbaar en is enkel toe te passen op toestellen met windows software. Er is geen ondersteuning voorhanden voor andere besturingsprogramma's zoals Linux, MacOS.
ikzelf (en veel medestudenten) werken enkel met Mac OS. wij hebben dus niets aan deze ondersteuning (enkel dan voor misschien word of excel maar die programma's werken 9/10 zoals het hoort). Apple voorziet ook gratis 24/24 telefonische ondersteuning.
kan de school mij verplichten deze kost te betalen, hoewel dit niet voor aanvang van het schooljaar medegedeeld is, en desondanks we het niet willen gebruiken. Er is ons niet de vraag gesteld of we dit wel willen.