Hallo ik kreeg onlangs een ongeval met mijn motor op weg naar huis van het werk. Toen bleek dat bij controle van politie de motor niet verzekerd was, ik was er nochtans zeker van dat deze wel verzekerd was ik heb namelijk 2 motoren die verzekerd zijn. Nadien bleek er het volgende fout gelopen zijn,bij betaling van jaarlijkse rekening van deze verzekering heeft mijn echtgenoot de referentie van het jaar voordien opgegeven.
En hierdoor een te kort van 6euro betaald te hebben voor het nieuwe jaar dus de verzekering is op een jaar 6euro duurder geworden, wij hebben geen contact gehad of iets dergelijk met de maatschappij. We hebben wel na het ongeval en de controle hierna gemerkt dat ze het geld terug naar onze rekening hadden gestort.
Nu is mijn vraag wie is hier in fout ? Wij hebben dus geen brief of iets dergelijk ontvangen van de maatschappij en ik heb ook geen opdracht gekregen om mijn nummerplaat in te leveren. Volgens mijn mening is er hier toch spraken van een nalatigheid van hun kantoor, maar wat doe je hier tegen want ik loop nu op met de kosten van het ongeval waar 2 auto's werden beschadigd en een zware straf van het gerecht .
Dank u