#24 , 24 jun 2006 08:40
Dat ben ik ook van plan om zodra ik die brief heb om dan langs het de juridische dienst te gaan. Maar je geeft de opsomming juist, mijns inziens snap ik ook niet op wat ze zich basseren, enkel op het feit dat ik dat betalingsoverzicht met de hand heb geschreven voor de klant omdat de computer weigerde (zoals zo dikwijls).
Ik ontken niet dat er binnen het filiaal problemen zijn want voor zover ik dingen heb mogen bekijken zijn er blijkbaar rare geldverschuivingen gebeurd maar nogmaals, ik heb er niks mee te maken en als er iets mis is, is het hun volste recht om dit te laten onderzoeken daar ben ik volledig mee akkoord. Maar vele andere dingen blijken achteraf (via mijn filiaalleider en zijn assistent) gebeurd te zijn op de collega zijn pc. Dus wat is het verband met mij. De directie legt duidelijk de link tussen dat handgeschreven blad (ik heb dat op een blad van de firma geschreven met logo en alle gegevens van de firma op) maar er staat niets van dat het betaald of ontvangen is door de klant ofzo. Er staat enkel op "te betalen gevolgd door het bedrag". nu beschuldigd de directie mij er van en ze gooien alles naar mij. snappen wie snappen kan. Ik weet wel uit verhalen van het verleden van mijn filiaalleider enzo, dat de directie zich wel altijd boven de wet stelt en zich echt superieur vind. Maar ik zit er nu mee. In elk gevallaat ik het er ook niet bij en ze zeiden me gisteren tijdens het gesprek dat ze alles aan de politie gingen overmaken voor onderzoek. Maar mijn onslagbrief wordt eerstdaags naar mij opgestuurd. Maar in principe is dit toch te laat h? want ze hebben me vorige week donderdag in kennis van de feiten gesteld en me op "non actief" gezet. Gisteren was het dan zogezegd een nieuw gesprek in Nederland maar het was gewoon een hoop verwijten en wat ik ook zei, ze lieten me gewoon niet uitpraten of ze veegde mijn argumenten gewoon van tafel. Ik ga nu via mijn collega de kloklijsten krijgen waarin duidelijk te zien gaat zijn dat ik dus altijd ongeveer op hetzelfde uur binnen kom en vertrek, vorige week donderdag is dan te zien dat ik smorgens wel inklok maar savonds niet uitklok en vanaf dan niet meer inklok of uitklok tot en met gisteren waarop ze me nog eens zeiden dat ik ontslagen word op basis van frauduleuze zaken. ik bedoel dat de termijn van 3 dagen toch overschreden is of zie ik dat verkeerd. Het is echt niet te doen en ik hoop echt dat mijn onschuld ooit boven komt maar ik zie soms echt de bomen door het bos niet meer. ik loop superkrikkel rond, ben tegen iedereen kortaf. Ik wil dat niet maar je bent constant ermee bezig en ik begrijp niet waarom. Ik werkte zo hard en had zoveel over voor de firma, ik zag echt ee, toekomst binnen het bedrijf, ze wisten dat ik hogerop wou en die mogelijkheden waren er ook, gezien er geregeld nieuwe filialen geopend worden. en dan dit.
Kijk h?, op zich zal ik al blij zijn dat mijn onschuld bewezen word maar op zich pik ik dit alles totaal niet en hoop ik dat het hem duur te staan komt. Het geld intresseerd me op dat vlak niet (ik zou begot niet weten wat hier tegenover staat) maar gewoon dat de werkgever later zou beseffen en vooral om de ex-collega's van alle filialen hier toch iets tegen te beschermen want het is echt niet de dragen, ook al ben ik onschuldig toch loop je met die stempel en dat is om zot te worden. Mijns inziens zijn er 2 personen in het spel, ik ga ze niet vernoemen want ik wil ook geen valse beschuldigingen uiten vooraleer er zware bewijzen zijn. Maar ik weet dat ik het niet ben. En ze mogen hier zelfs huiszoeking komen doen maar ik zou niet weten wat ze kunnen vinden want ik heb niks gestolen van hen, er zijn geen zwaardere uitgaven gedaan dan anders en geen extra stortingen gebeurd op mijn rekeningen, ha nee, dat kan ook niet. Maar ik word echt zot van wat er me allemaal boven het hoofd hangt.