Hoeveel mg/L ?Mijn vriendin had echter wel gedronken, twee glazen wijn en blaasde dus positief
Wat maakt dat uit ?Maar wonderwel was de tegenpartij al terug vertrokken toen ze uit de camionette kwam.
Dat klopt natuurlijk niet met de bewering dat het ongeval zeer licht zou geweest zijn ...Er staat in de dagvaarding dus dat ze een aanrijding heeft veroorzaakt onder invloed en dat ze ook beticht word van onopzettelijke slagen en verwondingen.
Als politie ter plaatse komt, is dat ook niet nodigMijn vriendin beweerd bij hoog en bij laag dat ze geen aanrijdingsformulier heeft gezien en ondertekent heeft.
Dat kan naar aanleiding van elk schadegevalWel is het zo dat haar verzekering haar geschorst heeft.
Iemand onder invloed iets laten tekenen, is eigenlijk al zinloos ...Mijn vraag is of het de gebruikelijke procedure is dat er bij een ongeval onder invloed geen aanrijdingsformulier wordt ingevuld en dus niets is ondertekent?
NormaalOf dat mijn vriendin totaal geen verslag of dergelijke van de politie heeft gekregen of ondertekend heeft?
Eerste vraag is of de beweringen van uw beschonken vriendin wel kloppen ...Hoe verloopt het eigenlijk na de aanrijding indien die mensen beweren lichamelijke schade te hebben want er was een heeel minieme schade, hoe kan het dan dat mijn vriendin wordt beticht van onopzettelijke slagen en verwondingen.
Ganse dossier bestVriendin gaat PV opvragen.
Dat zal er wel in staan.Moet in deze PV de schade aan de wagen van de tegenpartij vermeld zijn?
Politie is geen dokterToch belangrijk om te weten of de lichamelijke verwondingen kunnen veroorzaakt zijn door de aanrijding.
Moet in deze Pv staan welke lichamelijke klachten de tegenpartij heeft en waar men deze gaat laten vaststellen?
Dossier opvragenIndien niet waar kan ik te weten komen welke lichamelijke klachten of verwondingen de tegenpartij had?
NeenIs het niet zo dat er een ambulance ter plaatse moet gevraagd worden
Wat er volgens uw beschonken vriendin niet gebeurd is ...want neem aan als de lichamelijke verwondingen erg zouden zijn men toch een ambulance laat komen( wat hier niet gebeurt is ).
Dat is enkel indien ze een rechtsbijstandsverzekering hadIs de verzekering die haar geschorst heeft verplicht mijn vriendin alsnog te verdedigen voor de rechtbank
De materiële schade aan de auto dan waarschijnlijk.Verder zou al de finaciële schade al afgehandeld zijn
Jullie zijn medisch geschoold en hebben slachtoffer onderzocht ?Tegenpartij komt af met letsels dat ze namelijk een wipplasch zou hebben wat aangezien de schade en de snelheid van aanrijden zeer betwistbaar is..
Dat is uiteraard lastig.Toch is er een medisch verslag van een dokter die het bevestigd. Advocaat zegt dit niet te kunnen betwisten.
De huidige toestellen detecteren mondalcohol. Dat kan dus niet. Ze heeft een kopie gekregen van de vaststellingen inzake alcohol in het verkeer. Hoe hoog waren de vaststellingen inzake alcohol? Is daar enkel art 34 weerhouden of ook art 35 (dronkenschap)?vriendin had niet mogen drinken maar waarschijnlijk is ze genekt omdat ze juist voor vertrek nog van glas had genipt en ook geen 15 min uitstel heeft gevraagd dus ws ook mondalcohol in het spel.
U hebt enkel de uitleg van uw vriendin, en die was aangeschoten ...Die zever met wipplasch tegen lage snelheid sorry hoor maar tegen deze snelheid vind ik dat toch een beetje verdacht en zeker als ze er plots beiden last van hebben.
Dokter gaat dat wel moeten beamenAls ik morgen een ongeval heb kan ik ook verklaren dat ik een wipplasch heb terwijl dit niet zo is.
Maar, maar, maar ...Dit maakt mij echt kwaad zoiets. O.k vriendin had niet mogen drinken maar
En nog meer minimaliserende zever ...waarschijnlijk is ze genekt omdat ze juist voor vertrek nog van glas had genipt en ook geen 15 min uitstel heeft gevraagd dus ws ook mondalcohol in het spel.
Zoals boven al gepost:Het dossier van lichamelijke klachten zou nog niet afgesloten zijn alhoewel dit bijna een jaar geleden is.
Dat de medische problemen niet voorbij zijn, en dat er dus nog niet kan afgesloten worden of is, omdat er nog behandelingen, kosten bij kunnen komen.Wat betekent dit? Betekent dit dat er nog geen schadevergoeding overeengekomen is?
Regres (terugvordering door verzekering) is er bij dronkenschap ... niet bij intoxicatieMaar wat als vriendin de schadevergoeding wil bewtisten als ze dat bedrag toch willen terughalen bij vriendin?
De stappen gaan ondernomen worden tegen uw vriendin, niet andersom ...Hoe kan vriendin tegen dit bedrag stappen ondernemen?
Er is geen wettelijke verplichting toeIs het belangrijk dat bvb de aangereden partij ook een alcoholtest heeft ondergaan want deze konden immers ook gedronken hebben?
Kan perfect als diagnose vd klachten bij 1 van de inzittenden niet meteen na ongeval gebeurd is .Wat met die twee verschillende lichamelijke schades eerst één persoon nekklachten dan in ander dossier twee?
Regres is beperkt in bedragKan het zijn dat vriendin hier haar hele leven voor moet betalen en is er een max bedrag dat kan gevorderd worden?
Daar lijkt het anders niet op ...Heb natuurlijk alle begrip indien men wel nekklachten heeft