Foto's en video's ontvreemd van harde schijf

JohnVDR
Topic Starter

Foto's en video's ontvreemd van harde schijf

#1 , 22 aug 2009 18:24

Geachte(n),

Mijn echtgenote is ondertussen meer dan 1 maand terug bij haar ouders ingetrokken, vanwege aanhoudende ruzies.

De dag dat ze vertrokken is, heeft ze mijn harde schijf, evenals onze trouwvideo's (op cassetteband) meegenomen. Mijn harde schijf heb ik teruggekregen, echter zijn hier heel wat foto's en video's, waar wij beiden op stonden gefotografeerd / gefilmd verwijderd.

Ik weet dat er geen diefstal tussen echtgenoten mogelijk is, maar wat kan ik doen om mijn gegevens terug te krijgen? Via speciale software heb ik enkele foto's kunnen terugkrijgen, echter in zeer slechte kwaliteit.

Binnenkort moeten we voorkomen bij de vrederechter, en zal ik dit ook vernoemen.

Kan ik mijn foto's terugeisen? Wat indien de foto's vernietigd zijn?

Met de meeste hoogachting

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Simon Verhoeven

#2 , 22 aug 2009 20:41

Eventjes offtopic:
Als je bestanden wilt recuperen doe dat dan niet op dezelfde harde schijf want dan loop je het risico dat je de bestanden die je probeert terug te halen (deels) overschrijft.
En heb je al eens getdataback for ntfs geprobeerd?

Dieselbiene

#3 , 24 aug 2009 09:51

Ik ben door echtscheiding ook alles kwijt aan beeldmateriaal zelfs ook de rest en ik zeg dat mijn leven in de uitverkoop is geweest !het zijn maar momentopnames en de herinneringen liggen toch vast in uw hart!Ik raad zelfs af van er bij de rechter herrie om te maken ,1 je schiet er niks mee op en 2 zij weet dat dit uw zwak punt is en profiteert ervan .met hoog opgeheven hoofd aan haar vorbijzoeven en let her burn in hel !

Reclame

Rebel-with-a-cause

#4 , 07 sep 2009 15:40

Kan ik mijn foto's terugeisen? Wat indien de foto's vernietigd zijn?
Ja, je kan alles eisen, maar effectief krijgen is wat anders.
Het kan snel worden beweerd dat ze 'verloren' zijn en dan sta je even ver.

In het kort, beschouw deze 'tastbare herinneringen' als niet meer bestaande.

Terug naar “Echtscheiding”