beschuldiging vluchtmisdrijf

siemens
Topic Starter

beschuldiging vluchtmisdrijf

#1 , 19 aug 2009 18:23

Ik kom daarstraks een winkel buiten, staat er een man op mij te wachten. Blijkbaar had ik "100 meter eerder" tegen zijn spiegel gereden. Nu was van mijn rechterspiegel inderdaad het glas af. Aan zijn linkerspiegel kon ik niks zien, maar blijkbaar werkte het mechanisme om zijn spiegel te verzetten niet meer. Papieren ofzo invullen hoefde niet, hij ging klacht indienen bij de politie. Vluchtmisdrijf. Wat moet ik nu doen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 19 aug 2009 18:57

vluchtmisdrijf neen hoor.

Men moet weten dat wetens en willens de vlucht neemt om zich aan de gevolgen te onttrekken.
Wat had moeten gebeuren is dat beide partijen een Europees aanrijdingenformulier hadden opgesteld.
Wat dient u nu te doen -
U hebt de naam tegenpartij - of zeker de nplt van het voertuig en merk
U gaat dadelijk nu dus naar de politie en doet tevens aangifte van aanrijding - met de uitleg dat u hier hebt gegeven en dat u niets gevoeld hebt en dat tegenpartij zijn gegevens niet wilde uitwisselen.
Politie zal dan PV opstellen en dat naar de woonplaats van tegenpartij sturen.
Tegenpartij heeft eveneens ergens aangifte gedaan en daar zal de politie de politie in uw woonplaats verwittigen om nazicht te gaan doen.
Ofwel bent u er al geweest en kan men ineens PV nr geven - ofwel komt de politie en geeft u het nummer van het al opgestelde PV

U geeft alles door aan uw verzekering zo snel mogelijk en zeker binnen de x dagen ( zie uw polis)
NU DOEN

siemens
Topic Starter

#3 , 19 aug 2009 19:00

Bedankt voor uw snelle antwoord!

Is het belangrijk dat ik echt nu een politiekantoor zoek dat open is? Of mag ik ook morgenvroeg langsgaan?

Nplt of merk heb ik niet. Een zware, zwarte auto. Wss 4x4.

Reclame

delady

#4 , 19 aug 2009 22:09

probeer eens uit te zoeken als zijn spiegel op hoogte van jullie spiegel was, maar doe dit snel
mijn man is ooit onrechtmatig van vluchtmisdrijf beschuligd, vrijwillig onderzoek van onze camionette toonde aan dat er geen lak van deze heer was op onze bumper, alsook wilden we graag de hoogte van onze bumper vergelijken met de deuk in zijn deur, ging niet want zijn auto was al gerepareerd ondanks dat we het ongeval betwistten
maar dankzij een getuige die een relatie had met de zoon van de mensen waar die man was, had mijn man het aan zijn broek, alleen wist ze niet meer of dit voor of na het avondeten was gebeurd of als het nog licht of donker was... :shock:

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#5 , 21 aug 2009 14:49

Politie zal /moet ook overgaan tot confrontatie tussen de beide voertuigen om te kunnen vaststellen dat de schade wel kan veroorzaakt worden.

waarom snel -- gewoon om de tijdslijn en om het aanvankelijk PV te hebben - dat ligt in een dossier van boven - zo simpel.

delady

#6 , 21 aug 2009 23:50

waarom snel?omdat bij ons die pipo al zijn auto had laten repareren ondanks onze betwisting en dit werd allemaal toegelaten...

Terug naar “Verkeersongevallen”