Wordt hier een verhaal van de pot verwijt de ketel. Fietsers zijn geen haar beter dan automobilisten, al denken ze dat wel. Kan daar van meespreken hier in Leuven. Ben als voetganger al diverse malen aangereden door fietser. Telkens zonder gevolg, maar ik bel daarvoor de politie niet op of immobiliseerde die fietser niet
Niet helemaal met je eens, mava105.
Je hebt het duidelijk niet op fietsers, maar het probleem zit bij de mens op zich. Niet bij het transportmiddel.
Ja, vele fietsers houden zich niet aan de regels. Maar even goed automobilisten, voetgangers, motards, vrachtwagenbestuurders, ...
Als je van het Leuvense bent, zal je misschien wel op de hoogte zijn van het hele afgeschoten ANPR-verhaal.
Wel, deze situatie speelt zich af in de kleinere (sluip)wegen daarrond, langs waar het verkeer zich nu ook onrechtmatig begint te verplaatsen.
Die man daarop wijzen en dus gewoon even aanspreken was mijn enige doel, maar niet met de bedoeling dat er zulk een gevolg van kwam.
De reden dat ik de politie belde was uiteindelijk omdat ik me bedreigd voelde omwille van die man zijn houding, gedrag en hoe hij op mij af kwam. Ik ben namelijk een gewone man en geen vechtlustig type, waardoor ik me snel bedreigd voelde.
Ik ben een man die onder andere altijd op de eerste plaats staat om anderen te helpen, ben bedrijfseerstehulpverlener, help mensen uit de nood waar ik kan, doe vrijwilligerswerk ten dienste van de maatschappij, tracht zoveel mogelijk het juiste te doen in het leven. Maar blijkbaar mag je dan niet verlangen dat anderen ook beter de regels in het leven volgen.