Betalen.[
Maar goed: is er iemand die juridisch advies kan geven want daar gaat het toch om dacht ik?
Dat advies had ik zelf al gevonden. Overigens een sterk één-woord-advies in je eerste bericht hier op het forum.Betalen.
Ja, dat ervaren de ouders van: Joe Van Holsbeek, Simon Wijffels, de slachtoffers van Dutroux en vele meer.Dura lex sed lex...
Misschien moet er eens een leger psychologen aangesteld worden om zo de oorzaak van mijn zware misdaad te kunnen verklaren door m'n slechte jeugd?U bent schuldig aan het schenden van de het reglement voor kieskantoren en de de kieswetgeving. Diezelfde wet bepaald daar een boete voor. Wat kan er in godsnaam meer worden gezegd?
Vindt u de wet onrechtvaardig, overdreven streng of onnuttig? Richt u dan tot diegenen die aan de hand van deze wet verkozen worden met het verzoek ze te veranderen...
Wil je ook eens de 10.000den dossiers noemen waar er niets misloopt of waar er geen topadvocaten worden ingehuurd om aan de hand van zogenaamde procedurefouten het rechtstelsel te verkrachten?Ja, dat ervaren de ouders van: Joe Van Holsbeek, Simon Wijffels, de slachtoffers van Dutroux en vele meer.
Indien u wenst in beroep te gaan tegen de boete mag u dit verzoek beslist aan de rechter overmaken. Hij/zij zal het op zijn waarde beoordelen en het gegarandeerd gebruiken in haar conclusies.Misschien moet er eens een leger psychologen aangesteld worden om zo de oorzaak van mijn zware misdaad te kunnen verklaren door m'n slechte jeugd?
het doel van die boete is ongetwijfeld voorkomen dat bij de volgende verkiezingen alle bijzitters 5 of 10 of 50 minuten te laat komen. Nu zullen alle lezers van dit forum die ooit opgeroepen worden dankzij uw vraag minstens 5 minuten te vroeg zijn, omdat ze niet hetzelfde willen meemaken als u. Helaas moeten daarvoor enkele voorbeelden aan de schandpaal genageld worden.Beste Vandebos, om eerlijk te zijn veeg ik mijn voeten aan die boete. Alleen is de verhouding overtreding <-> boete alles behalve evenredig. Zoals ik al eerder gezegd heb is door een rood licht rijden "goedkoper" dan die 5 minuten. En toch kan er bij die verkeersovertreding een of meerdere slachtoffers vallen terwijl er bij het te laat komen er gewoonweg niets verandert. Het hele circus ( want meer is het niet ) heeft geen seconde vertraging opgelopen.
Vandebos en anderen hebben dus gelijk. U zoekt helemaal geen juridische raad, u wil alleen dat iedereen hier een potje met u mee weent en een boompje opzet over het slechte systeem. Dat is nochtans niet de manier waarop je dingen die je onrechtvaardig vindt succesvol zal veranderen ten goede.Beste Vandebos, om eerlijk te zijn veeg ik mijn voeten aan die boete. Alleen is de verhouding overtreding <-> boete alles behalve evenredig. Zoals ik al eerder gezegd heb is door een rood licht rijden "goedkoper" dan die 5 minuten. En toch kan er bij die verkeersovertreding een of meerdere slachtoffers vallen terwijl er bij het te laat komen er gewoonweg niets verandert. Het hele circus ( want meer is het niet ) heeft geen seconde vertraging opgelopen.
In die boete staat vermeld dat je inzage hebt in jouw dossier. Ook de openingsuren staan er bij. Je hebt dan ook de mogelijkheid om je gehele dossier te kopiëren ( tegen betaling )Ik heb dus ook boete van 250€ om hierboven vermelde reden...(te laat)
Toen echter politie mijn verklaring heeft komen afleggen heeft deze gezegd dat er een kopij van verklaring mij zou opgestuurd worden binnen de 30 dagen....
Dit is echter niet gebeurd....
...
Ik heb dus geen bewijs hoe mijn verhaal is overgebracht naar het gerecht, niet?
Procedurefouten zijn er alleen om de grote jongens uit de cel te houden te houden. Meer niet.Kan ik dit eventueel aanvechten als procedurefout of niet ??
Dat is uw mening en ook niet meer. Alleen dat het systeem slecht is, daar volg ik u in.Vandebos en anderen hebben dus gelijk. U zoekt helemaal geen juridische raad, u wil alleen dat iedereen hier een potje met u mee weent en een boompje opzet over het slechte systeem.
Jaja, deze ene clown met z'n boete van 250€ zal alles kunnen veranderen zeker?Dat is nochtans niet de manier waarop je dingen die je onrechtvaardig vindt succesvol zal veranderen ten goede.
Wie niet waagt, niet wint. Ik ben zelf zo een clown die momenteel heel hard probeert een stukje van onze wetgeving ten goede te laten veranderen.Jaja, deze ene clown met z'n boete van 250€ zal alles kunnen veranderen zeker?Dat is nochtans niet de manier waarop je dingen die je onrechtvaardig vindt succesvol zal veranderen ten goede.