Gewoon de reactie van die “pipo” negeren en niets doen. Ook niet ingaan op de discussie. t Zou me sterk verwonderen dat de gemeente actie zal ondernemen als het een verkaveling betreft.
Waarschijnlijk heb je die 2 percelen niet samengevoegd omdat het KI van een onbebouwd perceel superlaag is.
In de verkaveling met grote percelen waar ik woon (1500 tot 2500m2) zijn heelder bossen gekapt zonder vergunning en geen haan kraait er naar.
Reactie natuurlijk onder voorbehoud.
Die percelen zijn niet samengevoegd tot 1 perceel.
Ik betaal jaarlijks KI voor het onbebouwde perceel en KI voor de woning.
De twee percelen zijn al tientallen jaren aangelegd als 1 tuin behorend bij mijn huis.
Het gemeentereglement zegt dat men zonder vergunning mag kappen als de boom niet verder staat dan 15 meter van de vergunde woning.
Wat hier het geval is. En waar ik mij heb op gesteund. Ik heb dus niet "zomaar" gehandeld.
Nu wordt beweerd dat die boom op het perceel van de woning moet staan. Wat nogal wiedes is omdat men de boom van een buur niet mag kappen. Maar hier ben ik "de buur". Er is geen "derde".
Vanzelfsprekend is die ene boom samen met al de andere bomen gekapt (in tempore non suspecto).
Waar een weg is is een wil.