schulden na samenwonen

Mayx
Topic Starter

schulden na samenwonen

#1 , 10 jul 2009 13:48

...
Laatst gewijzigd door Mayx op 28 aug 2009 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
jitse

#2 , 18 aug 2009 01:30

jij hebt nog een beetje lef zeg mij zo in de zak draaien ik die alles voor gedaan heeft 2j in weer en wind een huis voor u gebouwd al mijn geld uit mijn zakken gehaald en nu nog zwanger ook bedankt maya is dit mijn dank en je was nooit van plan om bij mij te blijven lijk je beweerde of niet soms
ik wil geen kinderen of ist vo u toe komst veilig te stellen en weet je wel van wie hij is
mvg u ex die u nog altijd doodgraag ziet

webmaster
Beheerder

#3 , 18 aug 2009 11:37

Jitse,

Met alle begrip voor je situatie maar ik had u graag vriendelijk verzocht om dit forum niet te gebruiken om persoonlijke gevoelens tegenover anderen te uiten.
Wat je schrijft wordt door iedereen gelezen.

Dank voor je begrip.

De webmaster

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 21 aug 2009 18:32

Raar, als het niet in de kraam past is het een absurde wet.

Wel - aan beide partijen raadpleeg een goede advokaat. Men zou verwonderd zijn welke elementen wel kunnen verrekend worden.

En zolang men ergens woont kan men daar niet worden buitengezet dan doro een beslissing van de rechter dat is een rechtstreekse afleiding van het grondwettelijk recht

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”