#19 , 29 aug 2019 14:33
Ik heb het nu toevallig eens niet over u....en ik heb u ook niet aangevallen. Trouwens als u correcte antwoorden geeft, heeft u van mij zeker niets te vrezen, integendeel. Ik probeer altijd met vraagstelling een topic te helpen duiden zodat zo correct mogelijke antwoorden gegeven kunnen worden. Als ik uw topics en topics van eventuele aliassen lees dan speur ik enige afkeer van de overheid. Probeer op een juridisch forum zo objectief mogelijk te blijven en bij te dragen tot een zo goed mogelijke, maar vooral zo goedkoop mogelijke oplossing na te streven. Ik heb nergens beweerd dat TS een fout heeft gemaakt. Laat betrokkene nu even met de gemeente en de notaris zijn specifieke casus uitklaren. Mogelijk is er immers helemaal niets aan te hand. Je moet een keertje ophouden met jezelf telkens belachelijk te maken. Toegegeven ik heb iets tegens mensen die zich voordoen experten te zijn en uiteindelijk maar het tegendeel bewijzen, telkens opnieuw. Ik zal echter enkel reageren als er ofwel flauwe zever wordt verkocht of foute uitleg gegeven worden en/of uitleg die helemaal niet aansluit maar louter maar aanleiding geeft tot verwarring. Laat het in de toekomst aan de TS over om een oordeel te vormen. Ik fungeer hier als neutraal lid van het juridisch forum, ik behoor niet tot de kern en ben net zoals u een forumlid dat antwoorden probeert te geven en oplossing probeert aan te bieden. Mogelijk dat u behoort tot de kernleden of TM van het juridisch forum. Dus hou je aan de topics aub.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.