Hallo,
Hopelijk kan iemand hier mij wel helpen.
Sinds enkele weken werd er bij mij artrose op zowat alle gewrichten vastgesteld, het ene gewricht is erger toegetast dan het anderen, maar het is reeds een zwaardere vorm.
Nu ben ik nog jong, 26 jaar, en kan blijkbaar niemand mij helpen in de volgende stappen. Ik wil graag blijven werken, eventueel met aangepast werk. Echter kan de dokter mij niet helpen in deze zoektocht en bij de VDAB zeggen ze dat ik dit zelf moet zoeken en anders maar (gedeeltelijk) op de ziekenkas moet gaan staan.
Sowieso heb ik al geen enkel idee hoe ik op de ziekenkas zou moeten gaan, aangezien niemand mij dit uitlegt.
Wat ik nu dus precies wil vragen is. Wat doe ik het beste? Ik wil echt nog gaan werken, desnoods deeltijds of aangepast. Maar waar kan ik hier hulp in krijgen? Ik kan dit namelijk niet helemaal alleen uitzoeken en de nodige instanties wijzen me steeds door naar andere instanties, ik wordt dus echt een beetje van het kastje naar de muur gestuurd. Hopelijk kan iemand hier me duidelijkheid geven over de volgende stappen.
MVG
Darliiing